با پیداش نگرانی بابت سرمایه گذار و ... بر روی استارتاپ خود نداشته باشید.

مرجعی معتبر برای تبدیل ایده ها به یک کسب و کار واقعی و ... می باشد.

با پیداش نگرانی بابت سرمایه گذار و ... بر روی استارتاپ خود نداشته باشید.

مرجعی معتبر برای تبدیل ایده ها به یک کسب و کار واقعی و ... می باشد.

۹ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

• امکان استفاده از تسهیلات دولتی یا معافیت های مالیاتی
از دیگر دلایلی که سرمایه گذاری در استارت آپ می تواند بهترین سرمایه گذاری محسوب شود این است که شرکت سرمایه گذاری با هدف انتفاع از امکان استفاده از تسهیلات دولتی یا معافیت های مالیاتی می تواند از سود و منفعت بیشتری بهره مند شود و از وام های در نظر گرفته شده در این مورد که با هدف رونق کسب و کارهای نوپا و زود بازده انجام شده است استفاده کند.

چطور میشه یه استارت آپ معروف داشت؟

یا مثلا یه ایده ای که بهترین باشه؟

برای کسب اطلاعات در خصوص شتاب دهنده چیست و ... کافیه فقط یه سر به وب سایت پیدایش بزنید.

خواندن ادامه

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

دلایل شکست بازنده ها و موفقیت برنده ها در استارتاپ ویکند
طبیعتا اگر ایده ی شما مشکلی را حل نکند یا با نیاز ضروری مردم سر و کار نداشته باشد درصد شانس موفقیت شما هم کاهش پیدا می کند. خصوصا در داخل کشور و با توجه به سطح رفاه عموم مردم، اگر کالا یا خدمات شما استفاده ی روزانه ای نداشته باشد در اولویت های ابتدایی مردم قرار نمی گیرد و احتمال شکست آن بیشتر می شود.
به طور مثال می تواند به داستان بنیان گذار شرکت دراپ باکس یکی از استارتاپ های موفق اشاره کرد که روزی در بین سفر مشغول کار با لپتاپش بود و نیاز به فلشش پیدا کرد اما آن را جا گذاشته بود. او مدت ها پس از موفقیت شرکتش گفت: «آن موقع حس کردم هیچ کاری از دستم بر نمی آید و به خودم گفتم تا کی قرار است این وضع ادامه داشته باشه؟ دیگه نمیخواهم برایم تکرار بشود.» و دیدیم که چگونه آن مشکل را حل کرد.
از دیگر دلایل عدم موفقیت یک ایده می توان به نداشتن نوآوری ای در زمینه ی خود نام برد، به طور مثال اگر فکر تأسیس شرکتی را داشته باشید که عیناً همانند دیگر استارتاپ های موفق باشد در قدم اول و به صورت پیش فرض شانسی برای رقابت ندارید مگر اینکه خدمتی کامل تر و بی نقص تر از این شرکت را ارائه بدهید؛ به عبارتی اگر قصد موفقیت در عرصه ای را داشته باشید که قبل تر از ایده ی شما وجود داشته باشد باید دلیلی برای تمایز نسبت به رقبا به مردم عرضه کنید.

نگهداری یه استارتاپ مثل راه اندازیش سخته؟

مشکلاتی که نیاز به ایده دارند چیا هستند؟

اگر به دنبال اطلاعاتی از قبیل چگونه سرمایه گذار پیدا کنیم و ... برای رونق کسب و کارتان هستید کافیه یه سر به وب سایت پیدایش بزنید.

خواندن ادامه این مطلب 

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

شبکه سازی
همچنین از این شبکه ها، می توان برای شبکه سازی با افراد، کسانی که به نوعی رقیب شما محسوب می شوند، سرمایه گذاران، کسانی که می توانند به صورت بالقوه در کار شما سرمایه گذاری کنند نیز استفاده کرد. همچنین محور شبکه سازی بازار هدف استارتاپ شد و افرادی که به صورت بالقوه و بالفعل می توانند جزو بازار هدف و خریداران کالا یا خدمت شما باشند را شبکه سازی و مدیریت کرد.
در مورد این موضوع باید توجه داشت که مدیریت شبکه اجتماعی را باید به افراد کاردان سپرد یا اگر قرار است مدیریت این شبکه های اجتماعی را خودتان متقبل شوید حتما از ملزومات فعالیت در این بسترها آگاهی کسب کرده و زمان مناسبی را برای آموزش اختصاص دهید تا استفاده بهینه ای از این فعالیت داشته باشید.

این روزا مدیریت استارتاپ کار سختیه؟

دوست دارید به صورت جامع بدونید ایده چیست و چگونه به وجود می آید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص چارت سازمانی شتاب دهنده و سایر موارد این چنینی کافیه یه سر به وب سایت پیدایش بزنید.

خواندن ادامه این مطلب 

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

– کسب و کارهای رایج معمولا با ضریب اطمینان بالایی شکل می گیرند به طوری که بعد از مدت زمان تقریبا پیش بینی شده و کوتاهی به سود دهی می رسند ولی بحث استارتاپ ها در این زمینه کاملا متفاوت است. زیرا تا عملی شدن ایده استارتاپ و تجاری کردن آن زمان و هزینه و ریسک بالایی لازم است و ممکن است تا مدت ها درآمد حاصل از آن اندک یا حتی صفر باشد ولی بعد از رسیدن به مرحله تجاری و جذب مخاطبان به این دلیل که ایده و راه حل جدیدی را به همراه خود دارد می تواند با سرعت زیادی رشد کند و درآمد چشمگیری را داشته باشد.

شتاب دهنده خوب از کجا پیدا کنم؟

شنیدم بعضی جاها سرمایه گذاری روی استارتاپ میکنن درسته؟

من که برای دونستن شتاب دهنده چیست و پیدا کردن بهترین شون از وب سایت پیدایش کمک گرفتم و خیلی خوبه. 

منبع این مطلب 

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

۱- مشغول کردن متقاضیان
مهم نیست که ماهیت ککسب و کار شما چیست، شما احتیاج دارید که راهی برای ارتباط خود و مشتری هایتان پیدا کنید. داشتن یک اپلیکیشن مخصوص به شما این امکان را می دهد که در هر زمانی با مشتری های خود در ارتیاط باشید. متقاضیان پس از دانلود اپلیکیشن و نصب آن به راحتی می توانند به دنبال اطلاعات مورد نیازشان بگردند، محصولات شما را بخرند و بازخوردشان را منعکس کنند. درگیر کردن بیشتر مشتری سبب افزایش میزان فروش شما می گردد.
از طرف دیگر به وسیله ی اطلاعات و بازخوردهایی که توسط نصب اپلیکیشن از جانب کاربران منتقل می گردد، شما قادر خواهید بود که محصولات و سرویس های خود را ارتقا دهید. راه اندازی یک اپلیکیشن در واقع یک بازی برد- برد برای هر دو طرف است!

پیدایش جطور سایتیه؟

شنیدم وب سایت خوبیه برای دونستن نحوه کار شتاب دهنده ها و ایده چیست و چگونه به وجود می آید ...

منبع این مطلب و خواندن ادامه

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

۵- با کار در استارتاپ، چیزهای زیادی یاد می گیرید
اجتناب از ایجاد یک محیط خشک و رسمی در چنین کسب و کاری هایی به شما اجازه می دهد که به بخش های مختلف سر بزنید و با کار آن ها آشنا شوید. شما فرصت دارید درباره آنچه که شرکتتان ارائه می دهد چیزهای زیادی بیاموزید و از دانش همکارانتان استفاده کنید.
این محیط صمیمی به شما امکان می دهد که دید وسیع تری نسبت به کاری که انجام می دهید پیدا کنید و حتی توانایی هایی خارج از محدوده کاری خود به دست آورید.
علاوه بر تمامی آنچه گفته شد، نحوه اداره کارها در استارتاپ از شما فردی انعطاف پذیر می سازد. کار در چنین محیط هایی همواره موجب ایجاد چالش های زیادی بین توسعه دهندگان، طراحان و مهندسین می گردد که جز با انعطاف پذیری قابل حل نیست. و اما سرانجام آنچه به عنوان نتیجه کار حاصل می شود بسیار با ارزش است.

ایده خوب چه ایده ایه؟ که بشه باهاش استارتاپ راه اندازی کرد؟

بهترین چارت سازمانی شتابدهنده رو از کجا برای کسب و کارمون پیدا کنیم؟ شنیدم پیدایش میتونه کمک کنه درسته؟

منبع این مطلب 

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

شتابدهنده ها چگونه کسب درآمد می کنند؟
آنچه گفته شد به خوبی مراحل کاری یک شتاب دهنده را بیان کرد. اما سوال دیگری هم وجود دارد و آن این است که خود شتاب دهنده ها از کجا کسب درآمد می کنند؟ بهترین سرمایه گذاری چیست؟ چرا که سرمایه گذاری بدون بازگشت سرمایه و سود ناشی از آن در دنیای تجارت مضحک است!
مدل کسب سرمایه در شتاب دهنده ها می تواند متفاوت باشد. اما در حالت کلی، همانطور که قبلا به این موضوع اشاره شد، شتاب دهنده ها سرمایه خود را از طریق شراکت در سهام استارتاپ ها تامین می کنند. این بدان معناست که اگر کسب و کار شما شرایط لازم برای سرمایه گذاری یک شتاب دهنده را داشته باشد و از سمت آن پذیرفته شود، این امکان وجود دارد که شما در مقابل ملزم به تحویل ۵ تا ۲۵ درصد از سهام استارتاپ خود شوید. برخی شتاب دهنده ممکن است که اقدام به شارژ مالی استارتاپ ها در ازای دریافت سرویس خاصی نمایند، اما این نوع کسب سرمایه توسط شتاب دهنده ها زیاد متداول نیست.

ایده چیست و چگونه به وجود می آید؟

استارتاپ چیست pdf می خواهید؟

برای پاسخ سوال های خود یا رونق کسب و کارتان کافیه یه سر به وب سایت پیدایش بزنید تا بدانیدشتاب دهنده ها و ... را مواردی که در کمتر سایت های انلاین وجود دارند !!!

خواندن ادامه این مطلب 

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

۶.منشی تلفنی مجازی
منش های تلفنی مجازی که به صورت دورکاری فعالیت می کنند به اندازه آن دسته از منشیانی که در محل کار خود حاضر می شوند مشغله دارند. اما یک برتری بزرگ نسبت به آن ها دارند و آن این است که مسیر خانه تا محل کار را طی نمی کنند!

 

۷.آموزش آنلاین
با پیشرفت تکنولوژی و امکان ضبط و ارسال تصاویر به کمک رایانه و اینترنت، بحث آموزش های آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آموزش و رفع اشکال دروس مقاطع مختلف، و یا آموزش استفاده از نرم افزاری خاص توسط بستر اینترنت، در این دسته قرار می گیرند. پس اگر در زمینه خاصی مهارت دارید، و یا افرادی را می شناسید که قادر به تولید محتوای آموزشی هستند هرچه سریع تر دست به کار شوید. محتواهای آموزشی می توانند به صورت متنی، فیلم و یا صوت ضبط شده و وبینارهای زنده در اختیار متقاضیان قرار گیرند.

دوست دارید یک استارتاپ همانند سریتامد داشته باشید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه کار شتاب دهنده ها، حمایت از استارت آپ کافیست یه سر به وب سایت پیدایش بزنید تا یک کسب و کار موفق داشته باشید. 

منبع این مطلب و خواندن ادامه

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

۲- ایر بی ان بی (Airbnb)
این استارتاپ در واقع وبسایتی است به منظور یافتن املاک و اقامتگاه های قابل اجاره. این کمپانی در سال ۲۰۰۸ و توسط برایان چسکی راه اندازی شد. لیست زیر باینگر قابلیت های جدیدی که توسط این استارتاپ ارائه شد:
• این کمپانی امکان شناسایی مکان های قابل اجاره را در نقاط مختلف و از راه دور در اختیار مردم قرار داد.
• در مقایسه با سایر رقبا، تمرکز ویژه ای با بازخورد و گزارشات کاربران نشان داد.
• این امکان را فراهم کرد که مشتری ها بتوانند به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن اقدام به اجاره مسکن نمایند.
همین امر باعث توسعه این شبکه شد به طوری که امروزه ۳۴۰۰ شهر در ۱۹۰ کشور را تحت پوشش قرار می دهد.

 

دوست دارید بدانید ایده چیست و چگونه به وجود می آید؟

یا استارتاپ چیست pdf ؟

برای کسب اطلاعات در خصوص موارد بالا یا نحوه کارت شتاب دهنده ها و گسترش کسب و کارتان کافیه یه سر به وب سایت پیدایش بزنید.

منبع این مطلب 

  • peydayesh peydayesh