با پیداش نگرانی بابت سرمایه گذار و ... بر روی استارتاپ خود نداشته باشید.

مرجعی معتبر برای تبدیل ایده ها به یک کسب و کار واقعی و ... می باشد.

با پیداش نگرانی بابت سرمایه گذار و ... بر روی استارتاپ خود نداشته باشید.

مرجعی معتبر برای تبدیل ایده ها به یک کسب و کار واقعی و ... می باشد.

۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طیف مشاغل کار در منزل اینترنتی-peydayesh
طیف مشاغلی که می تواند کار منزل اینترنتی مطرح شوند روز به روز در حال افزایش است و افراد علاقه مند زیادی حاضرند این نوع کسب درآمد از اینترنت را جایگزین استخدام در شرکت ها و سازمان های مختلف کنند.
کار در منزل اینترنتی، امکان این را فراهم می کند که با کمترین هزینه های ممکن و فقط از طریق کسب درآمد از اینترنت استارتاپ خود را راه اندازی، توسعه و مدیریت کرد.
کارهایی مانند فروش محصولات خود و دیگران از نوع کار در منزل اینترنتی است و هر فردی بدون توجه به میزان تحصیلات، جنسیت، محل سکونت و یا سن و سال می تواند این کار را داشته باشد و کسب درآمد از اینترنت را تجربه کرده و به نوعی کسب و کار اینترنتی در منزل خود را مدیریت کند.

رونق استارت آپ های تازه با پیدایش

با یه سرمایه گذاری خوب استارتاپی حرفه ای داشته باشید.

برای کسب اطلاعات در خصوص راه اندازی بهترین استارتاپ و ... کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب از سایت پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

برای این که خودتان بتوانید بودجه راه اندازی استارتاپ را تأمین کنید و از سرمایه گذاران کمک نگیرید، باید ایده های خلاقانه داشته باشید و به عنوان یک شرکت مشاوره ای شروع کنید و بعد آن را به یک شرکت ارائه کننده خدمت یا محصول تبدیل کنید تا بتوانید راه اندازی استارتاپ را آغاز کنید. اما این کار بسیار دشوار است. بنابراین بهترین روش همان است که گفتیم. یعنی انتخاب یک سرمایه گذار مناسب!

البته سرمایه گذاری برای راه اندازی استارتاپ اگر از ایده های خلاقانه استفاده نشده باشد نیز ریسک بسیار بالایی دارد، اما با عبور از مرحله شکست و رسیدن به موفقیت در راه اندازی استارتاپ، به درآمد و سود بسیار بالایی دست پیدا می کنید. به همین خاطر است که در ابتدای قرارداد هر دوطرف (بنیان گذاران- سرمایه گذاران – پیدایش) تمایل دارند که درصد سهم بیشتری را از آن خود کنند.

راه اندازی استارتاپ موفق با کمک سایت پیدایش

برای کسب اطلاعات در خصوص ایده یا شتاب دهنده چیست تنها کافیست وارد سایت پیدایش شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب از سایت پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

۹- ایسمینار
با رشد و پیشرفت تکنولوژی و تبدیل شدن اینترنت به یکی از نیاز های اصلی زندگی افراد، آنلاین شدن آموزش ها هم دور انتظار نیست. استارتاپ ایسمینار اولین استارتاپی است که با ایجاد بستری برای آموزش دادن و اموزش دیدن به صورت آنلاین، راه اندازی شده است. امروزه این وب سایت از معروف ترین سایت ها برای برگزاری انواع وبینار ها، کلاس ها، سمینار ها و… است.

داشتن یک استارتاپ موفق و رو به رشد با پیدایش یک رویا نیست...

برای کسب اطلاعات در خصوص پیدا کردن سرمایه گذار یا شتابدهنده تنها کافیست وارد سایت پیدایش شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب از سایت پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید....

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

ده: دقت در مسئولیت
اغلب کارآفرینان وجود بعضی افراد و مهره های سازمانی را خیلی ساده یا کم اهمیت در نظر می گیرند و در نتیجه اقدام به حذف آن ها می کنند.
در حالی باید آستین های خود را بالا بزنید و در تمامی مراحل رشد سازمانتان، اعضای تیم متخصص بیشتری را برای افزایش سرعت خود اضافه کنید.

به دنبال رونق استارتاپ تان هستید؟؟؟؟

برای کسب اطلاعات در خصوص اصطلاحات استارتاپی، تجاری سازی ایده و سایر موارد این چنینی پیشنهاد اول ما به شما سایت پیدایش است...

برای خواندن ادامه این مطلب از پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید....

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

۳- یافتن تصمیم گیرندگان
همیشه سعی کنید متوجه شوید که تصمیم گیرنده نهایی در شرکت مورد نظر شما کیست.
اگر برای بستن قرارداد همکاری یا سرمایه گذاری ، به شرکت یا سازمان خاصی مراجعه می کنید و فردی که در حال ملاقات هستید تصمیم گیرنده نهایی نیست، قطعا وقت تان را هدر داده اید!
وجود افراد هوشمند برای یافتن موقعیت ها، یکی از ویژگی های استارت آپ های موفق است که موجب می شود انحلال شرکت اتفاق نیفند. سعی کنید در کمترین زمان ممکن، فرد تصمیم گیرنده نهایی را پیدا کنید. سپس با قرار ملاقات از پیش تعیین شده ای، در یک اتاق در بسته با آن شخص یا اشخاص در مورد فرآیند ها و اهداف آینده ی شرکتشان سوال کنید.

استارتاپ و کارافرینی چه فرقی باهم دارند؟

برای کسب اطلاعات در خصوص شتابدهنده ، حمایت از استارت آپ و ... کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.

برای خواندن ادامه این مطلب از پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

تپسی، اولین استارتاپ بورسی
با وجود تمام حرف و حدیث ها برای ورود استارتاپ ها به بازار بورس، سرانجام برخلاف چیزی که انتظار می رفت تپسی زودتر توانست از دیجی کالا وارد بازار بورس شود. البته در این مسیر مشکلات زیادی وجود داشت اما در نهایت یک استارتاپ در حوزه حمل و نقل توانست موانع ورود به عرصه بورس را کنار بزند.

دوست دارید شماهم یک استارتاپ موفق داشته باشید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص استارتاپ ایسمینار یا پیدا کردن سرمایه گذار و ... روی استارتاپ هایتان ما سایت پیدایش را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای خواندن ادامه این مطلب از پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

برای راه اندازی یک استارتاپ در مرحله اول باید نیاز و آسودگی مصرف کنندگان در نظر گرفته شود و تمام برنامه ریزی ها بر این قاعده استوار گردد. اما اگر برخلاف آنچه در پیدایش گفته شد سلیقه مصرف کنندگان نادیده گرفته شود و می توان گفت آن استارتاپ به زودی با شکست مواجه می شود .

برای خواندن ادامه این مطلب از پیدایش تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

رونق استارت آپ با پیدایش

برای کسب اطلاعات در خصوص مشکلاتی که نیاز به ایده دارند یا شتاب دهنده  چیست تنها کافیست سری به سایت پیدایش بزنید.

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰
 

تعامل استارتاپ ها و صنعت چه کمکی به توسعه ایران می کند ؟

مطابق پیش بینی پیدایش صنعت قدیمی دیر یا زود، باید پوست بیاندازد و با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر محصولات و سرویس ها را تولید کند، کشف راهکار بهتر و مقرون به صرفه تر برای تولیدات می تواند در حمایت صنعت از استارتاپ ها و یاری آن ها برای کار روی طرح های مرتبط با صنعت رقم بخورد. یقینا صنعت و استارتاپ ها می توانند مکمل های خوبی برای هم باشند و ارزش افزوده های زیادی برای همدیگر به همراه بیاورند.

 

برای خواندن ادامه این مطلب از پیدایش کافیست اینجا کلیک کنید.

به دنبال یک شتاب دهنده خوب هستید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص شتاب دهنده چیست ، مشکلاتی که نیاز به ایده دارند و سایر موارد برای کسب و کارتان ما پیدایش را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

  • peydayesh peydayesh