۵. بازاریابی و استفاده از شبکه های اجتماعی
با رشد تکنولوژی و مرسوم شدن فضای مجازی میان افراد، امروزه استفاده از این فضا برای بازاریابی، بهترین گزینه است. بازاریابی در شبکه های اجتماعی به صورتی که شما محصولات استارتاپ یا خدمات استارتاپ خود را تبلیغ کنید و محتوا های قوی به صورت پست در حوزه کاری استارتاپ خود منتشر کنید، می تواند تاثیر زیادی در دیده شدن استارتاپ شما داشته باشد.متخصصان زیادی در حوزه بازاریابی شبکه های اجتماعی هستند که می توانید از مشاوره های آن ها استفاده کنید.
رونق استارتاپ های نوپا با کمک پیدایش
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شتاب دهنده چیست ، سریتامد و ... کافیست وارد سایت جذاب پیدایش شوید.