با پیداش نگرانی بابت سرمایه گذار و ... بر روی استارتاپ خود نداشته باشید.

مرجعی معتبر برای تبدیل ایده ها به یک کسب و کار واقعی و ... می باشد.

با پیداش نگرانی بابت سرمایه گذار و ... بر روی استارتاپ خود نداشته باشید.

مرجعی معتبر برای تبدیل ایده ها به یک کسب و کار واقعی و ... می باشد.

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکاتی پیرامون راه اندازی استارتاپ
– در ابتدا بهتر است پس از اینکه ایده ای به ذهنتان رسید، آن را بر روی کاغذ بیاورید و به تدریج آن را کامل تر و پخته تر کنید. توجه به نیازهای موجود در جامعه و پیرامون خود و همچنین اقداماتی که توسط دیگر استارتاپ های موفق در حوزه مشابه شما انجام شده، بسیار حایز اهمیت است. از بین آن ها، موفق ترین استارتاپ ها را دنبال کنید، نیازها را ببینید و فرصتها را شناسایی و بهترین آنها را بیابید و از آن برای ایجاد استارتاپ خود، حداکثر بهره را ببرید. به عنوان مثال میتوان از استارتاپ آپارات، به عنوان نمونه و راهکار خوبی پس از فیلترینگ یوتیوب یاد کرد. در صورت داشتن یک تیم خوب و حرفه ای و استفاده از شتاب دهنده های مناسب، درصد موفقیتتان بیشتر می شود.

– تحلیل بازار فروش محصول و رقبا از نکات دیگری است که حتما باید به آن بپردازید. حتما بررسی کنید آیا محصول یا خدماتی مشابه محصول و خدمات شما در بازار وجود دارد یا خیر. اگر مشابه آن ها وجود داشت دنبال راه حلی باشید تا محصول یا خدمات شما را برتر از نمونه های مشابه موجود در بازار کند. از استراتژی های رقبا خود برای فروش محصولاتشان نیز می توانید استفاده کنید. مهم ترین اصل در فروش محصول بازاریابی آن است. حتما تیم بازاریابی قوی را برای تبلیغ محصول یا خدماتی که ارائه می دهید، تشکیل دهید.

 

وب سایت پیدایش یکی از بهترین ها در حوزه راه اندازی یک استارت آپ موفق و مشکلاتی که نیاز به ایده دارند می باشد.

شما همچنین برای کسب اطلاعات در خصوص شتاب دهنده و ... نیز می توانید از این وب سایت کمک دریافت کنید.

کلیک در اینجا برای خواندن ادامه 

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

تعریف ساده ای از استارت آپ
استارت آپ کسب و کار شتابدهنده ای است که قسمتی از آن معمولا بر پایه فن آوری اطلاعات است. البته اینگونه نیست که هر کسب و کاری که بر پایه فناوری های نوین بنا نهاده شده باشد استارتاپ لحاظ گردد، ولی اغلب استارتاپ ها و شتاب دهنده ها به گونه ای از اینترنت، وب و تکنولوژی های نوین جهت رشد بیشتر و رسیدن به تعداد کاربر بالاتر استفاده می کنند.
امروزه اغلب استارتاپ ها به دنبال مدل تجاری کسب و کاری هستند که هم مقیاس پذیر باشد و هم بتواند مشتریان و کاربران قابل توجهی را برای خود جذب کنند.

در سایت پیدایش اگر بخواهیم تعریف جامعی برای استارتاپ ارائه دهیم می توان گفت: استارتاپ سازمانی است که با هدف تمرکز بر ایجاد یک طرح کسب و کار قابل تکرار و مقیاس پذیر بوجود امده است.

برای کسب اطلاعات در خصوص شتاب دهنده ایده  و ... کافیه یه نگاه به پیدایش بندازید.

خواندن ادامه مطلب با یک کلیک

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

۲- کافه بازار
این استارتاپ بزرگترین بازار ارائه انواع اپلیکیشن، برای گوشی های هوشمند در ایران می باشد. این استارتاپ توانسته است میلیون ها نفر از برنامه نویسان، کاربران و تبلیغ کنندگان اینترنتی را از طریق آپ استور بازار به هم متصل نماید. مخصوصا پس ازایجاد محدودیت دسترسی برای کاربران ایرانی در گوگل پلی، شرکتهایی از جمله آوای همراه هوشمند، توانستند تا حدی خلا بازار را پر کنند.

دوست دارید با پیدایش استارتاپ خود را رونق بدهید؟

شتاب دهنده ایده میخواین؟

برای کسب اطلاعات در خصوص جذب سرمایه گذاری و ... تان کافیه یه سر به پیدایش بزنید.

کلیک در اینجا برای خواندن ادامه 

  • peydayesh peydayesh
  • ۰
  • ۰

– مقیاس پذیری
مقیاس پذیری یک استارتاپ، به این معنی است که با افزایش منابع اولیه و تعداد کاربران، بتوان درآمد را افزایش داد. اگر درآمد یک استارتاپ یا مدل کسب و کار، با منابعی که برای آن هزینه می شود، نسبت معقولی نداشته باشد، آن استارتاپ یا کسب و کار مقیاس پذیر نمی باشد.

پیدایش سایت خوبیه برای سرمایه گذاری؟

دوست دارید بدونید نحوه کار شتاب دهنده ها چطوریه؟

مشکلاتی که نیاز به ایده دارند؟

خواندن ادامه این مطلب 

  • peydayesh peydayesh